måndag 28 september 2009

Do you like to get it or do you like to take it? I like to give it..


Det finns en vän som jag saknar så oerhört mycket just nu. Jag saknar honom för att han förstår mig på ett sätt som jag tror att ingen annan gör och jag vill tro att jag förstår honom. Man skulle kunna säga att han är lite som luft för mig. Och det var ett tag sen vi sågs nu, även om vi pratar med varandra ganska ofta. Men det är ändå en annan sak att ses. Vare sig vi kollar på konstiga filmer, sitter och sjunger och töntar oss, tar långa kvälls promenader och hittar på porrhistorier om de som går förbi, är ledsna och bara finns där för varandra, ligger på golvet och är tysta, eller ligger vakna hela natten och diskuterar sånt som andra inte förstår sig på, så känner jag alltid att jag blir lite gladare när jag är med honom. Han är lite som mig fast man. Och en vän som ställt upp för mig under mina mörkaste dagar och nätter. Jag saknar John helt enkelt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar