torsdag 3 september 2009

Waiting for the world to change

Jag måste göra något, jag kan inte bara sitta här och låta världen gå under framför ögonen på mig, tänkte jag.
Igår tog jag tag i saken, det är inte mycket för världen men det är mer än inget. Jag bestämde mig för att starta en blogg i rent utbldande syfte. En blogg med meningen att sprida kunskap om hur sjukt jävla orättvis våran värld verkligen är och vad man kan göra åt det. Antagligen kommer inte många orka läsa det jag skriver där men förhoppningsvis berör den någons tankesätt och värderingar. Det är som sagt inte mycket och det hjälper antagligen inte någon men jag vill känna att jag gör något och att jag iallafall kan säga att jag försökt. Min nya blogg heter topical knowledge. Jag kommer att fortsätta skriva och lägga ut bilder här ändå. Den andra bloggen är enbart till för upplysning och lärande. Vi står inte längre med raka ryggar på en stark värld, vi ligger döende på en värld som faller.

http://www.topicalknowledge.blogspot.com/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar